18.04.2015

HELLO SPRING!


Cześć i czołem!

Nie było mnie tu jakiś czas. To znaczy byłam, ale nie publikowałam żadnych postów. 
Teraz powracam. Jak bumerang albo niczym bociany z Afryki, ewentualnie niedźwiadek przebudzony z zimowego snu (może nie będę dalej zapuszczać się w infantylizm;-)). 

A tak mówiąc serio, na moją nieobecność złożyło się wiele spraw. 
Ujmując to w jedno zdanie: po prostu miałam dużo na głowie. Ale teraz już JESTEM! 
I mam z tej okazji dla Was porcję wiosennych zdjęć. Przyjemnie jest patrzeć na budzącą się do życia przyrodę. Nawet w dużym mieście widać tę eksplozję zieleni i kwitnących drzew oraz krzewów. 

Ponieważ akurat dzisiaj pogoda nas nie rozpieszcza (słońce, deszcz, grad, słońce, grad, deszcz... i tak cały dzień na przemian), zachęcam do obejrzenia tryskających zielenią wiosennych ujęć:) 

Ps. w międzyczasie jestem cały czas na Instagramie:) more: PANCKOWA

Do następnego razu! ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz