25.11.2014

Panckowa na Instagramie!

Hello Insta!
Cześć Kochani!

Z nieukrywaną radością mogę już ogłosić, że założyłam wreszcie konto na Instagramie:)
Co prawda dopiero się rozkręcam, ale już czuję, że z pewnością polubię to miejsce.

Moja nazwa to @panckowa (a jakże by inaczej;-)).

Sama się sobie dziwię, że tak długo z tym zwlekałam, bo jak się okazało to bardzo prosta i przyjazna aplikacja.
A jak wiadomo, konto na Instagramie oznacza więcej zdjęć, więcej opisów, więcej hasztagów, więcej serduszeeek i w ogóle więcej Panckowej. 
Jak widzicie, opanowywanie internetów idzie mi coraz lepiej! ;-)

Teraz muszę jeszcze ogarnąć na blogu soszial-midiowe wtyczki, żeby można było łatwiej i szybciej zajrzeć co słychać na Fejsie, a co na Insta.

Ja zatem dodaję do swojego słownika słowa followers, follow i following, a Was zachęcam do podglądania Panckowej na blogu, Facebooku i na Instagramie.

A tu linki bezpośrednie:

FACEBOOK: https://pl-pl.facebook.com/panckowablog
INSTAGRAM: http://instagram.com/panckowa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz