4.06.2014

Panckowe nowości


Wpadłam dzisiaj na genialny pomysł! 

Żeby trochę urozmaicić treści na blogu, postanowiłam wprowadzić coś nowego. Często bywa tak, że przydarzają nam się różne zabawne sytuacje, szybka wymiana zdań albo słyszymy od kogoś tekst, który nas rozbraja. Problem w tym, że po kilku godzinach lub dniach nie pamiętamy i nie potrafimy odtworzyć sytuacji, która nas tak rozbawiła. Ja mam tak często, więc żeby utrwalić te momenty i nie pozwolić im zginąć w otchłani spraw dnia codziennego, postanowiłam zapisywać je na blogu w postaci Pancków

Będą to krótkie zapiski, fragmenty rozmów, coś w podobie do postów na facebooku, zazwyczaj zabawne, dziwaczne lub zakończone ciętą ripostą. Będę je numerować, żeby nie było chaotycznie. Dziś zapowiedź, a już jutro na blogu pierwszy Pancek:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz